[linux-ileri] procmail smb swap

---------

From: Qzmen?= Emre DEMİRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Thu 20 Mar 2003 - 17:20:04 EET

    Slm. Dun procmail ile mail filtremelem yapmistim. Bugun maikine arizaya
    dustu ve duzelmiyor. Swapda yer yok diyor. biraz nette baktim.
    bad sector veya multitasking bir program tarafindan dagitilmis olabilir
    deniyor.
            yanliz 1 kere smp desdegi olamdan acinca dogru calisti.
    Suan procmaili devre disi biraktim. smpli ve smpsiz acmama ragmen hata
    devam ediyor.
    Orn: vi /etc/shadow diyince "Write error on Swap file" diyor.

    Onerilerinizi bekliyorum

    ozmen demirkol