[linux-ileri] Re: Slackware iso sanirim tarihe karisti

---------

From: Baris Hasdemir (penguen@hasdemir.com)
Date: Thu 20 Mar 2003 - 18:59:55 EET

    o "readme" yillardir orada. slackware-current'i "iso"suz dagitir slackware.
    slackware 9'un "iso"sunun ise yakinda mirrorlarda ve slackware.com da
    yerini alacagini saniyorum, zira dediginize dair bir aciklama yapilmadi
    bildigim kadariyla.

    isoyu yaparken ya KDE ve KDEi yi yahut da GNOME u "exclude" edin aksi
    taktirde tek cd ye uzun zamandir sigmiyor slackware.

    sevgiler,
    baris