[linux-ileri] Re: procmail smb swap

---------

From: Qzmen?= Emre DEMİRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Fri 21 Mar 2003 - 08:46:17 EET

    slm. fstab la ugrasmaya gerek kalmadi. makine acildiginda nasil olduysa
    procmaili tekrar calistirmis. halbuki ben /etc deki dosyalarini
    tasimistim. Neyyse velhasil aksam giderken swap ellenmiyordu. Simdi
    baktim procmail calismiyor ve swap kullanilir halde. hata yok. Sorunun
    kaynagi procmail olmali. Peki ben hem bu kufur taratma isini hemde
    saglikli bir servere nasil ayarlicam. Zaten swap 2048 fazla olmuyor. Bu
    procmail hepsini yiyiğp bitiriyor. bunun bir optimizasyoınu var mı. Yada
    baska onerisi olan var mi.

            Yardimlar icin cok tesekkur ederim.

    ozmen demirkol