[linux-ileri] Re: glibc

---------

From: imran.geriskovan@ttnet.net.tr
Date: Tue 24 Jun 2003 - 14:43:50 EEST

    Hocam,

    Cevirmeye devam edenler etsin. Gonul meselesi bu.
    Ama aradigini bulamayanlarin beklentileri ne yonde olmali
    sence?

    Senin gibi beyaz atli prensin gelip kendisini kurtarmasini mi
    beklemeliler yoksa Ingilizce dokumana bakmayimi ogrenmeli..

    Ha bu adamlari kurtarabileceksen mesele yok..
    Bileginden operim. Yok eger yapamayacaksan "tutarsizlik"
    laflari filan etme.

    Imran