[linux-ileri] Re: glibc

---------

From: Eyup TEKIN (tekin@edakom.com.tr)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 13:38:35 EEST

    merhaba

    size katiliyorum.teknik bilgisi fazla olan insanlar icin hic bilgisi olmayan
    insanlarin psikolojisini anlamak zor oluyor.ben bilgisayar muhendisiyim ama
    hic bilgisi olmayan insanlara ulasmanin ne kadar zor oldugunu biliyorum.bir
    yil kadar egitimci olarak gorev yaptigim sure icinde bunu iyice ogrenmis
    oldum.
    ayrica staj yaptigim sure icinde bilgi islemde calisan ve firma calisanlarina
    yardimci olan (bir nevi help desk) kisiler egitimcinin egitimi adi altinda
    kurslara gidiyorlardi.

    konustugum calisan bir abimiz oyle anlar geliyor ki start butonunu bilmeyen
    insan var sinirlerine hakim olamiyorsun ya da iyice tepen atiyor .bu
    kurslarda bu gibi durumlarda ne yapilir nasil yaklasilir vs ogretiliyormus

    ayrica bazi ingilizce kitaplar var. ornegin "linux for dummy users" gibi
    burdaki dummy kelimesi bir anahtar rolu oynuyor bence.konuyla ilgisiz
    insanlara yardimci olmak ve ulasmak anlaminda.

    kendi adima hazirladigim bir dokumanin hic ilgisiz bir kullanici tarafindan
    nasil kullanildigini test edip gormek isterim.

    iyi calismalar