[linux-ileri] Re: glibc

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Tue 24 Jun 2003 - 13:33:58 EEST

    On Tue, 2003-06-24 at 14:24, imran.geriskovan@ttnet.net.tr wrote:
    > Lakin hadise tasima suyla degirmen
    > cevirme seklinde cereyan ediyor malesef. Acik komunute
    > cok cok genis ve urettigi malzeme boyutu inanilmaz.
    > Bu malzemeyi Turkceye cevirmek mumkun degil. Bir kullanici
    > eninde sonunda guncel olmayan bir dokumana veya hic cevrilmemis
    > bir dokumana toslayip kaliyor. Bu noktada nasil yardim
    > edebilirsiniz bu kisilere? Hadi 1 ine 2 sine yardim ettiniz
    > nereye kadar?

    Bu metin yeni dokuman uretmemeyi ve insanlari ingilizce dokumanlara
    sevketmeyi onerdiginiz anlamina gelmiyor umuyorum.

    Ana dilde dokuman uretimini beyhude bir caba olarak goruyor, harcanan
    zaman icin hayiflaniyorsunuz; ancak gerekli oldugunu ve desteklediginizi
    de soyluyor, kendi icinizde celiskiye dusuyorsunuz.

    Biraz tutarli olalim, hazirladigimiz seminer notlari, nasil belgeleri,
    kisa dokumanlar, bu listelere yazdigimiz e-postalar (biliyorsunuz web
    archive ve Google yoluyla erisilebiliyor -- hos, cogunluk kullanmiyor,
    ayri konu) ve SSS[1] sayfasi hep birlikte Linux hakkindaki yerel bilgi
    veritabanimizi olusturuyor ve bunlari desteklemeliyiz.

    [1] http://sss.linux.org.tr/ - Yardim etmek isteyenleri
    belge-cg@liste.linux.org.tr listesine bekliyoruz.

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)	- Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com/		- mailto: ealtin at casdb dot com