[linux-ileri] Re: glibc

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 24 Jun 2003 - 14:00:18 EEST

    On Tue, 2003-06-24 at 14:43, imran.geriskovan@ttnet.net.tr wrote:
    > Cevirmeye devam edenler etsin.

    1. Yapilan is tercume degil. Bilgiyi biraraya toplamaya ve herkes icin
    erisilebilir kilmaya calisiyoruz. Insanlar bilgiye nereden ve nasil
    ulasacaklarini dahi bilmiyorlarken hangi tercumeden bahsediyorsunuz?
    Daha kotusu, bircok insan neye ihtiyaci oldugunu bile bilmiyorken.

    > Gonul meselesi bu.

    2. Artik gonul degil, mecburiyet meselesi. Talep her gecen gun, akil
    almaz bicimde artiyor. Artmaya da devam edecek ve siz, biz, digerleri
    yetmeyecegiz. Hazir olmaliyiz. Insanlara kendi baliklarini kendileri
    tutabilmeleri icin balikcilik kilavuzlari hazirlamali ve nehre yeni
    gelen baliklar icin de yeni avlanma teknikleri bulmaliyiz.

    > Ama aradigini bulamayanlarin beklentileri ne yonde olmali sence?

    Aradigini bulamayanlar, ya farkli kaynaklarda aramaya devam edecekler,
    yada cozume ulasmanin baska yollarini deneyeceklerdir. Eger
    yapamiyorsaniz; yapabilen birini bulur, getirir, yaptirirsiniz.

    > Senin gibi beyaz atli prensin gelip kendisini kurtarmasini mi
    > beklemeliler yoksa Ingilizce dokumana bakmayimi ogrenmeli..

    Allah iyiliginizi versin, cok guldum buna :) Beyaz atli prens :)

    Sorun Ingilizce/Turkce dokumanlari birilerinin okumasi degil, cesitli
    ozgur yazilim urunlerinin ulkemiz insanlarina (!!) ve sartlarina (!)
    uyarlanmis senaryolarla birlestirilerek uygulanmasina yardimci olacak
    belgelerin hazirlanabilmesi icin kaynak olusturmak.

    Bu arada, bu glibc tartismasi gereginden fazla uzadi, ben artik bu
    tartisma icerisine yanit yazmayacagim.

    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue) -		enver.altin@frontsite.com.tr
    Software developer, IT consultant
    frontsite Bilgi Teknolojisi A.S.	tel:  +90 212 356 16 33 (pbx)
    					fax:  +90 212 356 16 36