[linux-ileri] Re: glibc

---------

From: imran.geriskovan@ttnet.net.tr
Date: Tue 24 Jun 2003 - 14:24:19 EEST

    Yine kotu adam olucam ama yazmadan duramiycam galiba:

    Turkce dokuman ureten arkadaslari gonulden destekliyor
    ve tebrik ediyorum. Lakin hadise tasima suyla degirmen
    cevirme seklinde cereyan ediyor malesef. Acik komunute
    cok cok genis ve urettigi malzeme boyutu inanilmaz.
    Bu malzemeyi Turkceye cevirmek mumkun degil. Bir kullanici
    eninde sonunda guncel olmayan bir dokumana veya hic cevrilmemis
    bir dokumana toslayip kaliyor. Bu noktada nasil yardim
    edebilirsiniz bu kisilere? Hadi 1 ine 2 sine yardim ettiniz
    nereye kadar?

    Dolayisi ile ingilizce dokumanlardan faydalanmayi bilmesi
    gerekiyor kullanicilarin.

    Ha Cin gibi oluruz yada tum TR cumhuriyetlerin
    bir sinerjisi yakalanir (ki dil konusunda TR cumhuriyetlerle
    ciddi problemler var) o zaman bu genis Acik TR komunitesi gider
    "kaynaginda" yani gelistirmenin yapildigi yerde TR dokuman
    calismasina katilir. O zaman aklim erer. Ama bunu yapabilecek
    nitelik ve nicelik yok. Yakin ve orta vadede olabilecek gibi durmuyor.

    Onun icin gercekci olup ingilizce dokumanlardan faydalanmayi
    deneyelim.

    Imran