[linux-ileri] NIS yada LDAP yada ?

---------

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Fri 06 Jun 2003 - 12:11:39 EEST

            Merhaba;

            Benim soyle bir cozume ihtiyacim var ama hangi programla
    yapabilirim bilmiyorum:

            Bir server'dan kullanici ad, id, sifrelerini alacak ama her
    makinada izin verilen farkli kullanici listelerini saglayacak bir sistem.

            Ornegin a, b ve c kullanicilari s1 ve s2 makinelerimiz ise:
            a hem s1 hemde s2'ye
            b sadece s1'e
            c sadece s2'ye
                    login olabilsin istiyorum. Tabiki her makinada ayri ayri
    kullanicilar acarak bu sorun asilabilir ama benim tek bir merkezden bolca
    makina(~100) ve bolca kullanici(~400) ile basedebilecek bir cozume
    ihtiyacim var.

            Bu sorun icin bir cozum biliyormusunuz? Simdiden tesekkurler.

            Iyi Gunler...

            Cem Ahmet MERCAN