[linux-ileri] Re: Awk + Sed

---------

From: Cagdas Funda (Cagdas.Funda@ankara.edu.tr)
Date: Thu 05 Jun 2003 - 15:44:56 EEST

    Bu cok sevindirici bir haber.. Ozellikle sed ile ugrasirken her sorunda
    manuel karistirmaktan bunalmistim. Soyle guzel bir turkce dokuman olsa
    da su komutun her bir olayini ogrensem diyordum. Bunu duyduguma
    sevindim.

    Saygilar.
    Cagdas.

    Cagdas Funda : Cagdas.Funda@ankara.edu.tr
    Ankara Universitesi - Bilgi Islem Dairesi
    Sistem Yoneticisi - T: 0(312)2159001/3018