[linux-ileri] Re: NIS yada LDAP yada ?

---------

From: Qzhan_Karaman?= (ozi@yore.com.tr)
Date: Fri 06 Jun 2003 - 16:39:50 EEST

    Merhaba;
    Bahsetmis oldugunuz login sistemini ldap kullanarak yapabilirsiniz.
    Ayrica ldap da kullanicilara host attribute u tanimlayarak, A
    kullanicisi S1,S2'ye B kullanicisi sadece S1'e erissin gibi kisitlamalar
    da koyabilirsiniz. Asagida belirtmis oldugum dokumani ve
    LDAP-Implementation-HOWTO dokumanlarini okuyarak sistemi rahatlikla
    kurabilirsiniz. Ben su anda bahsettiginiz sistemi Slackware Linux
    uzerinde aktif olarak yaklasik 20-25 sunucu icin kullanmaktayim. Merkezi
    ldap sunucusunda gerekli olan kullanicilari acarak bu kullanicilarin
    sunuculardaki ssh, ftp, pop3 gibi servislerden faydalanmasini sagliyorum...

    Kolay Gelsin
    Ozhan KARAMAN

    http://www.mandrakesecure.net/en/docs/ldap-auth2.php