[linux-ileri] Re: veritabani karsilastirmasi

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 02 Jul 2003 - 00:51:19 EEST

    01 Jul 2003 20:38:35 +0300 tarihinde Enver ALTIN
    <enver.altin@frontsite.com.tr> soyle yazdi:

    EA> Sadelik konusunda MySQL icin diyecek soz bulamiyorum, ancak MySQL "kur
    EA> ve calistir" bir SQL sunucu degil. En basit kullanici ve veritabani
    EA> yonetimine bile henuz alisabilmis degilim. PostgreSQL, createuser ve
    EA> Virtual database hosting yapilan sunucularda MySQL kullanilmasini
    EA> onermiyorum. MySQL, ayni anda birden fazla veritabani ve birden fazla
    EA> kullaniciya hizmet vermek isteyeceginiz ve kullanicilarin sistem
    EA> uzerinde neler deneyecegini bilemeyeceginiz/tahmin edemeyeceginiz
    EA> durumlar icin idealden hayli zayif bir cozum.
    Tam tersi...

    MySQL'de kullanici bazinda bir saatte yapabilecegi sorgu ve baglanti
    kisitlamasi bile yapabiliyorsunuz.

    Kullanici yonetimi konusunda sikinti yasamis olabilirsin ama bu MySQL'in
    yeteneksizligi degil ;-)

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694