[linux-ileri] Re: veritabani karsilastirmasi

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 01 Jul 2003 - 15:22:25 EEST

    On Tue, 2003-07-01 at 14:20, Kadir Leblebici wrote:
    > MErhaba arkadaslar

    Merhaba,

    > Bu aralar sirkette ticari otomosyon programi icin calismalar yapiliyor
    > bende soyle bir bilgi ariyorum ama bir turlu bulamiyorum. Hangi
    > veritabani olmali hangi programlama dili ve sistem gibi.

    Bu durum proje uzerinde calisacak mevcut personel, projenizin hangi
    amaca hizmet ettigi, zaman/maliyet/performans oranlari konusundaki
    seciminiz, mevcut donaniminiz, ag altyapiniz ve bunlar gibi diger bircok
    parametreye bagli bir konuda secim yapmak cok kolay degildir ve _genel_
    fikirlerle yola cikmak genellikle yanlis sonuclara goturur. Yerinizde
    olsam daha genis bir analizi dusunurdum.

    > Oracle,mssql,progress,interbase,mysql vb...
    > bunlarin karsilastirmasini yapan yerli yabanci bildginiz siteler varmi
    > acaba? Isletim sistemi olarak nerde daha performansli calisiyorlar?

    Oracle ve InterBase (4.0 ve 7.0'dan sonraki surumler icin) ticari
    lisanslar altinda dagitildiklarindan, benzer amacli diger yazilimlar ile
    yanyana konularak benchmark testleri yapilmasi yasal degildir. Bu
    nedenle bu urunlerin benchmark testlerine erisemezsiniz.

    Saygilar

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant