[linux-ileri] veritabani karsilastirmasi

---------

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Tue 01 Jul 2003 - 14:20:04 EEST

    MErhaba arkadaslar

    Bu aralar sirkette ticari otomosyon programi icin calismalar yapiliyor
    bende soyle bir bilgi ariyorum ama bir turlu bulamiyorum. Hangi
    veritabani olmali hangi programlama dili ve sistem gibi.
    Oracle,mssql,progress,interbase,mysql vb...
    bunlarin karsilastirmasini yapan yerli yabanci bildginiz siteler varmi
    acaba?
    Isletim sistemi olarak nerde daha performansli calisiyorlar?

    Tesekkurler

    Kadir Leblebici