[linux-ileri] Re: cekirdek ve turkce karakter

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@bahcesehir.edu.tr)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 06:27:46 EST

    Enver ALTIN yazmış:

    >Merhaba,
    >Yorumlarimi yazmadan once, yazacaklarimin dogru anlasilabilmesi icin
    >kendimle ilgili birkac noktaya deginecegim.
    >
    >1. Ben Turk degilim. Turkiye Cumhuriyeti vatandasiyim. Ailem Yugoslavya
    >gocmeni. Eger "Turk" ile ne kastettiginizi, bana yazacaginiz kisisel bir
    >e-posta ile aciklarsaniz, sizin icin bu konuda olasi bir tartismayi
    >surdurebilirim; ancak mumkunse bunu tartismayalim.
    >
    >2. Yasadigim ulkenin cikarlarini, acgozluluk boyutlarina ulasmadigi,
    >milliyet/irk gozetmeksizin masum insanlara zarar vermedigi surece
> [...]
    Sevgili Enver,

    Kimse senden farklı düşünmüyor. Hakan Polatkan'ın yazdıklarının tümünü
    (sadece alıntı yaptığın, dolayısıyla anlam kaymasına uğramış paragrafı
    değil) tekrar okumanı öneririm. Gereksiz yere heyecana kapıldığını
    tahmin ediyorum.

    * * *

    Bence bu tartışma linux-sohbet'te devam etmeli, artık. Hatta konu
    'çekirdek mesajlarının Türkçe desteği' olacak ise, liste yöneticisinden
    abesle-istigal@linux.org.tr listesi açmasını da rica ederiz.

    İyi çalışmalar
    Görkem