[linux-ileri] Re: cekirdek ve turkce karakter

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 03:59:09 EST

    On Wed, 2003-12-03 at 17:00, C.Hakan POLATKAN wrote:
    > Dediginiz gibi bu yolda bana yardim edecek insanlar olacaktir. Diledigim
    > nedir hemen onu soyleyeyim. Yardim edin, etmeyin. Kostek olmayin, moral
    > bozmayin. Turk saplantisi ise oyle deyin ama icinizden... Ben kalkarda
    > birseyler gelistirirsem, Yuksel arkadasimiz birseyler gelistirirse bunun
    > bize yarari yok mudur ? Birakin insanlar yapsinlar.

    Tebrikler, calismalarinizda basarilar diliyorum. Ancak ve ancak,
    GNOME/KDE gibi cok daha populer masaustu ortamlarinin son surumlerinde
    yerellestirme oranlari Turkce icin 60% seviyelerine kadar dustuyse,
    yapmaya calistiginiz seyin abesle istigal oldugu ortadadir. Insanlar,
    her gun, her dakika, Turkce sectikleri sistemde ingilizce sozcukler
    gorecekken, insanlarin duzgun calisan bir sistem icin omurleri boyunca
    belki de hicbir zaman okumayacaklari mesajlari yerellestirmek bence cok
    da anlamli degil.

    Eforu dogru yere harcayin.

    Saygilar,

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part