[linux-ileri] Re: cekirdek ve turkce karakter

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Wed 03 Dec 2003 - 10:00:45 EST

    dmesg...
    Bu tip mesajlarin kullaniciyi ilgilendirmedigini dusunuyorsunuz.

    Eger kullanicinin karsisina boyle bir mesaj cikiyorsa "bence" ilgilendirir.
    En azindan anlamasa bile kendi dilinde okuyarak "haa bunlar beni asar" deme
    hakki vardir. Hatta der ki "ulan bizim cocuklar neler yapiyormus ta
    haberimiz yokmus :)"
    Yine en azindan kullaniciya saygi demektir. (Tamamen benim fikrim :)

    cekirdek...
    Oldukca agir bir konu oldugunu biliyorum. Bu konuda sevgili Linux
    dunyasindan yer yer yardim alianamaz mi ? Belli grup/kisilerle yazissak "bak
    kardesim boyle birsey dusunuyorum/ruz falan filan" destek vermeyecekler mi ?
    Ya da kerneli gectim. (quiet) init devreye girdigi andan itibaren hersey
    elimizde... gerekeni burada da yapabiliriz degil mi ? (meraktan sormuyorum
    :)

    linux dunyasina vs... katki...
    mesajlarin basinda da belirtmistim. Herkes ayni isi yapmaz, yapamaz ya da
    istemez. Ben boyle birsey yapmayi dusundugum icin (bayagi bir yolum var :)
    diger konular su an icin ilgimi cekmiyor. Fakat ilgimi cekmemesine ragmen
    kimseyi kirmak, destek yerine kostek olmak gibi niyetlerim yoktur.
    Bazilarinin da olmasin.

    Bunu uzulerek yaziyorum, lafim sizlere degil fakat onceleri bazi insanlarin
    bazi konulara destek olmak yerine farkli davrandigini gordum. Tekrar
    soyluyorum sizler alinmayin. :)

    dagitim konusu...
    Bu benim sahsi denemelerimdir. Ortaya X Linux cikaracak/dagitacak ya da
    satacak degilim. Fakat ileride yapmayi dusundugum seyler icin bilgi ve
    tecrube ediniyorum. cekirdek ve turkce karakter basligini da bu nedenle
    actim.

    Dediginiz gibi bu yolda bana yardim edecek insanlar olacaktir. Diledigim
    nedir hemen onu soyleyeyim. Yardim edin, etmeyin. Kostek olmayin, moral
    bozmayin. Turk saplantisi ise oyle deyin ama icinizden... Ben kalkarda
    birseyler gelistirirsem, Yuksel arkadasimiz birseyler gelistirirse bunun
    bize yarari yok mudur ? Birakin insanlar yapsinlar.

    Belki biraz sert konusmus olabilirim. Bunlar birkac yilin birikimi ve bu
    ortamda gorduklerimin eseridir, affedin.

    Dilerdim ki M.Koc, S.Koylu, D.Gunduz, O.Kucuk, E.Altin, B.Metin, G.Cetin ve
    sayamadiklarim, isim olmus insanlar bu konuda birseyler yapsin. :)

    Hoscakalin...

    C.Hakan POLATKAN
    Programmer, IT Department PM
    hakanpolatkan@efsanelinux.org