[linux-ileri] Re: cekirdek ve turkce karakter

---------

From: [ C T R L ] (ctrl@host4.web.tr)
Date: Fri 19 Dec 2003 - 09:58:08 EST

    Beyfendi malesef teknolojiyi bu yuzden geriden takip ediyoruz.

    Tek derdimiz kirmizi beyaz birseyler gormek ya da yeni bir sey (mesela
    ingilizce) ogrenmek yerine turkcesi olsa ne guzel olurdu degil mi demek.

    Bence dogru olan amaci herkes anlar saniyordum demekki yanilmisim. Daha
    anlasilir bir dil kullaniyim.

    Sizce Redhat'i biz Turkler yapsaydik ve kardesim bu turkce daha sonra
    baska dillerde de cikarticaz "insallah" deseydik acaba 9.x surumlerini
    gorurmuyduk redhatin. Bir dusunun .. ya da hic zorlanmayin dusunmek icin
    ben size yaniti hemen soyleyeyim.. HAYIR! 1.3.2 ve bitti.

    Kucuk hedefler kucuk insanlar icindir. Ben turkiye'de internet/yazilim
    isi yapacak kadar cesur insanlarin kucuk insanlar oldugunu sanmiyorum.
    Hedeflerinizi buyuk secmeniz dilegimle...