[linux-ileri] Re: iptables

---------

From: nurullah sarkbulbulu (nurullah_sarkbulbulu@yahoo.com)
Date: Wed 30 Apr 2003 - 18:54:39 EEST

    --- Serdar Koylu <serdarkoylu@fisek.com.tr> wrote:
    > Selamlar..
    >
    > Sorununuz Layer 4 ile olduguna gore bunuda bu
    > seviyede cozmeniz uygun olur. Bu seviye malum
    > Application Level. Demekki size Layer 2/3 uzerinde
    > calisan IPTABLES degil, bu seviyede calisan
    > proxy'ler gerekli. squid gorunuyor aklin yolu
    > olarak.
    >
    > Squid'in neden calismadigi asil sorun oluyor bu
    > durumda. Eger squid'i neden kullanamadiginizi,
    > sorununun ne oldugunu soyleyebilirseniz, bunu
    > cozebiliriz saniyorum..
    >
    > Saygi ve sevgiler..
    >
    > 29 Apr 2003 08:57 EEST tarihinde yazmışsınız:

> [...]

    Serdar bey,
    Squid kullanırsam bu durumda bahsini ettiğim filitre
    olayını nasıl yapabilirim?
    hani ilk sorduğum : "bazı pc'lere sınırsız erişim
    diğerlerine de belirli sitelere giriş izni"

    ayrıca program sorunu için;
    önce iptables ile bütünistekleri squid'e yönlendirerek
    yapmayı düşünüyorum. Sizce nasıl olur. belki bu
    durumda çalıştıramadığımız programlarda çalışır.