[linux-ileri] Re: iptables

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 30 Apr 2003 - 19:23:54 EEST

Selamlar
Size anlatmak istedigi anladigim kadariyla su.

Web isteklerinin tumunu proxye yonlendireceksiniz ve proxy uzerinde =
kimin hangi siteye girecegine dair yetki sinirlamasi yapacaksiniz. =
Ekstradan port isteyen programlarin calistigi bilgisayarlarida maskeleme =
veya nat ile tam olarak disari cikaracaksiniz. Bu sayede web istekleri =
squidde yaptiginiz kisitlamalarla tum bilgisayarlar icin gecerli olacak. =
Diger baglantilar ise (bahsettiginiz program turu) sadece maskeleme =
yaptiginiz bilgisayarlar icin gecerli olacak.