[linux-ileri] Re: iptables

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 29 Apr 2003 - 09:53:45 EEST

    Selamlar..

    Sorununuz Layer 4 ile olduguna gore bunuda bu seviyede cozmeniz uygun olur. Bu seviye malum Application Level. Demekki size Layer 2/3 uzerinde calisan IPTABLES degil, bu seviyede calisan proxy'ler gerekli. squid gorunuyor aklin yolu olarak.

    Squid'in neden calismadigi asil sorun oluyor bu durumda. Eger squid'i neden kullanamadiginizi, sorununun ne oldugunu soyleyebilirseniz, bunu cozebiliriz saniyorum..

    Saygi ve sevgiler..

    29 Apr 2003 08:57 EEST tarihinde yazmışsınız: