[linux-donanim] Re: Alcatel usb ADSL modem

---------

From: Mustafa GÜVENÇ (mguvenc@temasistem.com)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 11:24:26 EST

    Kesin emin olmamakla birlikte, Telekomun cihazlarıyla alakası olduğunu
    zannediyorum; yani onların pppoe' i desteklemesi gerekiyor diye
    düşünüyorum. Zaten adsl modemler her ikisinide destekliyor artık.
    dolayısıyla bu taraftaki cihazlar ikisinide destekleye biliyorsa telekom
    tarafında bi değişiklik olması gerekirdiye düşünüyorum.

    Saygılarımla...

    --
    İyi çalışmalar...
    Mustafa GÜVENÇ