[linux-donanim] Re: Alcatel usb ADSL modem

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 11:05:24 EST

    Mustafa GÜVENÇ <mguvenc@temasistem.com> wrote:

    MG> sorun belkide PPPoA olabilir çünkü telekomla en son konuştuğumda
    MG> yeni hizmetlerin PPPoE olduğunu henüz PPPoA nın hazır olmadığını
    MG> söylediler. Recai Oktas wrote:

     Benim burada sormak istedigim birsey var. Telekom pppoa destegi
    verirken, yani karsi taraf ppp haberlesmesi yapabiliyorken, benim pppoe
    kullanmam icin telekomun ekstra birsey yapmasi gerekiyor mu ? Bu tamamen
    benim kullandigim aygitlarla ilgili bir durum degil mi ?

     PPPoE, PPPoA e baglantida kullanilabilen bir tur emulasyondur
    diyemez miyiz?

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens