[linux-donanim] HD44780 LCD lerle ilgili

---------

From: Linux-Sevenler (velia@linux-sevenler.org)
Date: Wed 25 Feb 2004 - 05:46:06 EST

    Merhabalar,,,,

    Elimde 40x4 HD44780 uyumlu bir display var ben bunu windows makinada crystalfontz diye bir programla kullanıyorum fakat linux da denediğim tüm lcd programları ile çalıştıramadım yalnız bir xmms plugini çalışıyor oda randımanlı diil lcdmod lcdproc gibi programlarla denedim bunun la ilgili bir çalışma yapan arkadaşımız varmı acaba

    Teşekkürler..

    Veli ADIGÃœZEL