[linux-donanim] Re: Alcatel usb ADSL modem

---------

From: Mehmet Burak (memsoft@yahoo.com)
Date: Wed 25 Feb 2004 - 00:31:04 EST

    Slm
    Bu thread i acan biri olarak sunu soylemem
    gerekli.Gercekten de linux
    uzerinde hala speedtouch modemimi kullanamamak
    beni üzüyor.
    Olayi söyle test ettim;
    Windows üzerinde driver yüklerken (sadece denemek
    amaciyla yaptim) eger
    PPPoA VMUX seklinde bir secim yaparsam
    asla ttnet e baglanti kuramiyorum. Ama dedikleri gibi
    PPPoE LLC olarak
    yüklersem hic problemsiz baglaniyor.
    anladigim kadariyla bu mantik her iki cephede de
    gecerli.Yani hem pc ile
    modem hemde modem ile telekom.
    eger ben linux icin speedtouch ethernet driver
    yukleyemezsem bu modemle
    linux uzerinden nete giremem herhalde.
    Ama eski abonelerden olsaydim (20 Kasim 2003 den
    önceki) boyle bir problemim
    olmayacakti.
    Simdi sunu ogrenmek istiyorum linux uzerinden bu
    modemle ADSL baglanti yapan
    arkadaslarin abonelik baslangici dedigim tarihden once
    mi degil mi.Bunu
    ogrenmem gerekli..

    Herkese Selamlar.