Re: [Linux] Muhasebe programı?!?!?

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Fri 06 May 2005 - 22:34:41 EEST

Merhabalar,

Cum 06 May 2005 18:29 tarihinde, DijiTem|Elektronik LinuX Hizmetleri şunları
yazmıştı:
> Geçenlerde Fedora3core'a Muhasebeci 0.5YTL versionunu rpm olarak kurdum
> (problem yok) ardından
> mysql'i çalıştırdım (problem yok) son olarakta Muhasebeci'nin ayarlarını
> yapmaya başladım fakat
> girdiğim bilgiler (firma bilgileri vs.) kabul ediyor, fakat programı
> birdaha açtığımda mysql servera bağlanamadı,
> muhasebeci veritabanı oluşturulamadı, şirket tablosu oluşturulamadı
> diyor! Tamda arkadaşımı linux'a alıştırmıştım ki
> böyle talihsiz bir olayla karşılaştık :( bana yardımcı olursanız çok
> sevinirim! en azından birini daha linux dünyasına katmış
> [...]

Önceki işlemlerinizde MySQL veri tabanını oluşturduğunuzdan emin misiniz?
Bu türde bir sorunla karşılaşmamıştım eğer eminseniz, sql dosyasını Muhasebeci
programı bulamıyor olabilir.

Linux altında çalışan muhasebe programı olarak Turquaz'ı[1] tavsiye ederim.

[1] http://www.turquaz.com

--
Arda Çetin                    <arda~linux-sevenler.org>
Arda Çetin's Weblog   : http://arda.linuxmarket.org