Re: [Linux] bash sorusu

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Fri 06 May 2005 - 18:29:03 EEST

On Fri, 06 May 2005 13:55:19 +0300
 Aydın ÜSTÜN<austun@selcuk.edu.tr> wrote:
> Merhabalar,
>
> Satir sayilari ayni olan iki farkli dosyayi, yan yana olacak sekilde ekrana
> nasil print edebilirim?

'sdiff' bana daha pratik geliyor. Ayrica aralarindaki farkliliklari da [satir
satir ve yanyana] gosteriyor.
Yazilar genellikle ekrana sigmadigindan, 'less -Si' ile bakiyorum.

komut ornegi asagida;

 ~ $ sdiff belge1 belge2 | less -Si

Bahaneyle soylemek isterim: Bir suru dokuman arasinda baska isletim
sistemleriyle tirmalayarak nice ve nice zamanlarimizi heba etmisiz..
Bilseydim, sadece bu 'sdiff' icin bile linuxa coook onceden gecerdim.. :-)

suleyman
[yeni linuxcu]
saydin@anadolu.edu.tr