Re: [Linux] Muhasebe programı?!?!?

From: yuksel@linux-sevenler.org
Date: Sat 07 May 2005 - 00:58:52 EEST

Selamlar,

PRogram mysql ayarlarını kaydedememis olabilir mi? Mesela kurulumu root olarak
yapti iseniz, mysql ayarlarini da root iken yaptiysaniz, programi normal
kullanici olarak calistirirken ayar dosyalarini kullanicinin home dizininde
aradiigi icin bulamayacaktir. eger buralarda sorun yoksa sanirim mysql ile
ilgili bilgileri yanlis/eksik giriyorsunuz. Mysql server ile muhasebeci ayni
makinede calisiyorsa mysql icin kullanici adina root, $ifreyi de bo$ birakarak
tekrar deniyebilirsiniz. Mysql default bi kurulumda boyle geliyor. Tabi bu bizim
onerdigimiz bir kullanim $ekli degildir, mysql uzerinde kullanici eklemenizi
oneririz. Eger mysql server network uzerinde ise mysql-server'a bi kac ayar
yapmak gerekebilir. Butun bunlari bir kenara birakirsaniz programi internet
ustunden de kullanabilmeniz mumkundur, yakin zaman once 2 ayri adsl baglantisi
arasinda basarili bir test gerceklestirdik. Programi tekrar calistirip, Ayarlar
bolumunden MySQL ayarlarina girerek girdiginiz bilgileri kontrol edin, Sorun
devam ederse http://muhasebeci.iqchoice.com/forum adresindeki forumlari da
kullanabilirsiniz.

Yuksel OZCAN
www.vektoryazilim.com