[Linux] Muhasebe programı?!?!?

From: DijiTem|Elektronik LinuX Hizmetleri (linux@dijitem.net)
Date: Fri 06 May 2005 - 18:29:07 EEST

Geçenlerde Fedora3core'a Muhasebeci 0.5YTL versionunu rpm olarak kurdum
(problem yok) ardından
mysql'i çalıştırdım (problem yok) son olarakta Muhasebeci'nin ayarlarını
yapmaya başladım fakat
girdiğim bilgiler (firma bilgileri vs.) kabul ediyor, fakat programı
birdaha açtığımda mysql servera bağlanamadı,
muhasebeci veritabanı oluşturulamadı, şirket tablosu oluşturulamadı
diyor! Tamda arkadaşımı linux'a alıştırmıştım ki
böyle talihsiz bir olayla karşılaştık :( bana yardımcı olursanız çok
sevinirim! en azından birini daha linux dünyasına katmış
olurum! bana tavsiye edebileceğiniz başka bir muhasebe programı var mı!
Suse ya da FC3 altında çalışacak!
Teşekkürler