Re: [Linux] Postfix te kayıtlı tüm üyelere mail gönderme

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Mon 07 Mar 2005 - 18:24:06 EET

sagolun hocam,
postfix iniz kullanicilari /etc/password den kullaniyorsa
bu dosyadaki ilk sutunu cekin;
#cat /etc/passwd |awk -F: {'print $1'} > /etc/butunkullanicilar.txt

butunkullanicilar.txt dosyasina kullanicilariniz yazilir. Butun
kullanicilarinizin kullanici adlari bulunur.
istemediklerinizi silin.

    Sonrasinda da postfix'de, alias dosyasina, bir dosyanin icerigini
nasil liste olarak tanimlayacaginiz ile
ilgili kismi okumanizi oneririm.
#man aliases
size gereken ornegi verir.

Postfix conf dosyanizi gondermediginiz icin bu anlatilanlarin calismama
ihtimali var.

size de kolay gelsin hocam.

sevgiler.

Genco YILMAZ