Re: [Linux] Linux + Oracle, Windows + Ms SQL

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Thu 30 Jun 2005 - 12:04:48 EEST

> Merhaba;

Tekrar Merhaba,

> Yaptığımız araştırmalarda bu projeye denk işlerin Türkiye'de
> Solaris + Oracle gibi sistemler üzerinde gerçekleştirildiği bilgisini
> edindik.

Ek olarak araştırmalarınızda Türkiye yerine yurtdışına bakın daha çok.
Solaris+Oracle eskidendi. Yapılan bütün benchmarklar Linux+Oracle ın çok çok
daha iyi performans sağladığı gösteriyor. Oracle development kısmını Linux
üzerinde yapıyor unbreakable Linux vs i unutmayın. O yüzden sallayın gitsin
Solaris filan.

Daha geçen hafta önüne gelen firmanın Linuxa bulaşması sonucunda aldıkları
bilgisiz adamlardan birinin darmadağın ettiği sistemin birini kurtardım ve o
sistemde sağlam bir iş için Oracle on Linux kullanıyor. Yani Türkiyede de
aslında Oracle on Linux kullanan çok yer var.

--
Murat Koç
Kivi BiliÅŸim Teknolojileri