Re: [Linux] Linux + Oracle, Windows + Ms SQL

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Thu 30 Jun 2005 - 11:51:59 EEST

> Merhaba;

Merhaba,

> O yüzden kafamızda karşı tarafa hap gibi sunabileceğimiz bir cevabımız yok.
> Gruptan da böyle bir cevap beklemiyorum fakat konuyla ilgili mutlaka bilgi,
> görüş, adres vs. gelecektir diye düşünüyorum.

Her projede farklı yaklaşımlar yapılabilir. İlla herşey OSS ile olacak değil
bazı durumlarda biz örneğin windows vs varsa bırakın diyoruz migrate etmek
ile uğraşmayın. Ağır aksak dahi olsa istenen şekilde işliyorsa kalsın deriz.

Fakat sizin ki database kısmı varsa işin içinde burada ms-sql kullanılması çok
bağımlı birşey yoksa saçmalıktan başka birşey değildir.

Fakat unutulmaması gereken nokta Oracle kullanacaksanız ya RHES ya da SLES
kullanma zorunluluğunuz olduğudur. Benzer şekilde postgresql kullanacağınız
zamanda aynı şeyi yapmanızı öneririm.

İşin postgres ile yapılıp yapılamayacağı kısmı için ise projenin detayları
bilinmelidir ancak bundan sonra özellikle Devrim bu konuda yorum yapabilir.

Fakat sizin projenizin detaylarını bilmeden yapılacak iş için şöyle bir hap
veya link vermemiz doÄŸru olmaz.

--
Murat Koç
Kivi BiliÅŸim Teknolojileri