Re: [Linux] Akil Dani$ma

From: mim haldun (haldun@gmail.com)
Date: Thu 16 Jun 2005 - 15:16:05 EEST

>Normal olarak hiç bir sorun çıkmaması gerekir. Yanlız d tamamen
formatlanacak ve XP tarafından >görülmeyecektir. (bazı partition toolları
ile bunu da bozmadan ayırmak mümkün tabii.). Kurulum aşamasında >diğer
işletim sistemleri genelde tanınır ve var olan boot loader'a yeni kurulan
işletim sistemi eklenir. Yada >yeni kurulan dağıtım kendi bootloader'ini
kurar ve diğerlerini de ekler. Fakat kurulan bu işletim sistemi
>kaldırılırken nasil yapılır orası biraz karışık olabilir. Lilo varsa
lilo.conf'u modifiye ederek ekleme kaldırma >
>yapılabiliyor ama grup'ta bu nasıl oluyor bilmiyorum.

ben grub kullaniyorum ve büyük ihtimal de slackware kurmak istiyorum. d yi
slackware kurulumunda kendisi mi formatlayacak yoksa baska bir program
yardimiyle öncalisma mi yapmaliyim?

saygilar