Re: [Linux] Akil Dani$ma

From: Yusuf Ibrahim Ozkok (yozkok@aselsan.com.tr)
Date: Thu 16 Jun 2005 - 11:39:14 EEST

Normal olarak hiç bir sorun çikmamasi gerekir. Yanliz d tamamen formatlanacak ve XP tarafindan görülmeyecektir. (bazi partition toollari ile bunu da bozmadan ayirmak mümkün tabii.). Kurulum asamasinda diger isletim sistemleri genelde taninir ve var olan boot loader'a yeni kurulan isletim sistemi eklenir. Yada yeni kurulan dagitim kendi bootloader'ini kurar ve digerlerini de ekler. Fakat kurulan bu isletim sistemi kaldirilirken nasil yapilir orasi biraz karisik olabilir. Lilo varsa lilo.conf'u modifiye ederek ekleme kaldirma yapilabiliyor ama grup'ta bu nasil oluyor bilmiyorum.

Eksigim yanlisim varsa tecrübeli arkadaslar düzeltsin lütfen.

Ubuntu'yu kurup bi denemenizi tavsiye ederim ilk olarak. Basit ama sorunsuz bir kurulumu var. Ben 2 gün önce kurdum hosuma gitti... (boot loader olarak grup kullaniyor.)

Kolay gelsin...
yusuf.