Re: [Linux] Akil Dani$ma

From: Yusuf Ibrahim Ozkok (yozkok@aselsan.com.tr)
Date: Thu 16 Jun 2005 - 16:49:37 EEST

Ben hiç slacware kurmadım. Ama şimdiye kadar yaptığım tüm kurulumlarda kurulum programında diski formatlama aracı vardı. Slacware'de de vardır muhakkak. Kurulumun başında otomatik veya manual formatlama seçeneği çıkar. Manual formatlamayı seçtiğinizde karşınıza tüm disk partitionları çıkar. Windows partitionlarını NTFS veya fat32 diye görürsünüz. sizin 5GB lik d nizi bularak burayı slacware için istediğiniz gibi ayırabilirsiniz. yanlız dikkat edin yanlışlıkla otomatik formatlamayı seçmeyin, böyle bu durumda ne olabileceğini bilmiyorum.

iyi çalışmalar...