Re: [Linux] Akil Dani$ma

From: Ozgur YILDIRIM (ozgur.yildirim@emo.org.tr)
Date: Thu 16 Jun 2005 - 14:48:39 EEST

Hayır. İki ayrı /home var.
Aslında Gelecek tarafına bazı paketleri yükledikten sonra X açılmamaya
başladı ve ben de denemek için Mandrake'yi kurdum. Şimdi Gelecek'te X
sadece root olarak açılıyor.
Mandrake de habire donup kalıyor veya bilgisayar kendi kendine
resetleniyor.
Neden kaynaklandığını anlayamadım henüz.

Özgür

Cetin Baloglu yazmış: