Re: [Linux] Ben Linux Kullanmak İstiyorum. Bana Yardım Edin 2. :)

From: Caner GOCMEN (micrain@gmail.com)
Date: Thu 28 Jul 2005 - 12:15:18 EEST

Ben de linux yükleyeli bir ay bile olmadı. Sorduğumda Mandrake Limited
Edition 2005 önerilmişti dolayısıyla da onu yükledim ve çok memnunum.
Bilgisayarımda şu an hem Windows XP SP2 hem de Mandrake yüklü,
bilgisayar ilk açılırken karşına çıkan ekranda hangi işletim
sistemiyle başlamak istediğini seçebiliyorsun. Dolayısıyla bence
ikinci bir bilgisayar alma kullandığın bilgisayara Mandrake LE 2005
yükle. Kendisini linux.org.tr'den bulabilirsin.
Not: Sunucu Bilkent Üniv.'de eğer orada kalmıyorsan ve okulun yurdunda
kalan arkadaşın varsa onun yüklemesini rica et çünkü boyutu biraz
fazla(3 cd veya 1 dvd boyutlarında). Yurttaki bir arkadaşım sağolsun
15dk. civarında bir zamanda yüklemişti bilgisayarına.

Kolay gelsin.