[Linux] Ben Linux Kullanmak İstiyorum. Bana Yardım Edin 2. :)

From: Emre Taspolatoglu (emretaspolat@gmail.com)
Date: Thu 28 Jul 2005 - 10:40:49 EEST

Tamamdır bu başlık fikrini internet sitesinden almıştım fakat yeterli
değilmiş sanırım!:) O halde aşağıda maddeler halinde olabildiğince
açık ve öz bir şekilde sorularımı yazmak isterim..

1)Geleceğin bilgisayar mühendislerindenim hayırlısıyla bi sene
içerisinde! Bu nedenle Linux gibi açık kaynak kodlu bir OS u
kullanmanın çok daha iyi olacağını düşündüm, iyi bir başlangıç gibi!
Yanılmışıyım?
2)Linux'a en uygun başlangıcı nasıl yaparım? Hangi programla? Ve bunu
nereden, ne kadara temin edebilirim?
3)Önereceğiniz bu Linux OS u acaba şu an Windows XP ile kullandığım
sistem konfigrasyonu oldukça iyi olan pc memi yüklemeliyim? Veya daha
ucuza uygun bir ikinci el laptop ve pc alıp sadece onun üzerindemi
kullanayım? Ya da şu anki pc me ikinci bi hdd takıp mı yapayım ki eğer
öyle olacaksa ne yapmam nasl yapmam gerekir?
4)Şu an aklımdaki sorular bunlar! Yeni başlayan birisine
önerecekleriniz veya uyarılarınız varsa onları duymaktan da memnun
olurum çok...

Şimdiden teşekkürler tekrar...