Re: [Linux] Ben Linux Kullanmak İstiyorum. Bana Yardım Edin 2. :)

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 28 Jul 2005 - 14:37:49 EEST

Merhaba,

Thu, 28 Jul 2005 10:40:49 +0300 tarihinde Emre Taspolatoglu
<emretaspolat@gmail.com> yazdi:

> 3)Önereceğiniz bu Linux OS u acaba şu an Windows XP ile kullandığım
> sistem konfigrasyonu oldukça iyi olan pc memi yüklemeliyim? Veya daha
> ucuza uygun bir ikinci el laptop ve pc alıp sadece onun üzerindemi
> kullanayım? Ya da şu anki pc me ikinci bi hdd takıp mı yapayım ki eğer
> öyle olacaksa ne yapmam nasl yapmam gerekir?
Normalde Windows'u kullandiginizdan daha kotu bir aletin uzerine
yuklemeyin Linux'u. Windows zaten ona aliskin olmanizin avantajina
sahip. Linux en azindan esit sartlari hak ediyor :-)

Saka bir yana... Linux yukleyeceginiz makinanin bellegi dusuk
olmasin, donanim parcalari arasinda en onemlisi o.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693