Re: [Linux] başlangıcta çalışan betik

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Thu 10 Feb 2005 - 12:12:33 EET

Sanirim kullanici adi vs ile ilgisi olmasin istiyorsunuz.

Ben inittab kullanmistim yaptigim embedded mp3 calarda :)
Boylece klavye vs girislerini de bir authentication olmadan
kullanabiliyorsunuz. Programiniz kapanirsa sistem
onu yeniden spawn ediyor ustelik.

inittab'da ilk terminaldeki agetty'yi kendi programinizla degistirin

detayli bilgi icin man inittab