[Linux] başlangıcta çalışan betik

From: yasin@crazy.com.tr
Date: Thu 10 Feb 2005 - 13:52:11 EET

Selam arkadaşlar vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkür ederim .
Yapmakta olduğum linux tabanlı bir mp3 çalar projem var fakat takıldığım bir nokta bulunuyor.
erl ile bir betik hazırladım betiğin çalışmasında herhangi bir sorun yok fakat betiği başlangıçta çalıştırmam için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum yani nereye koymalıyım bu betiği veya nereye belirtmeliyim ..?