Re: [Linux] debianın açılış süresi kısaltıla bilir mi?

From: Mehmet (m_turkoglu@yahoo.com)
Date: Thu 10 Feb 2005 - 12:09:14 EET

Dediklerinizi yaptım yalnız exim4 ü kongigüre ettikten
sonra
Reloading exim4 configuration files
No /usr/sbin/exim4 found running; none killed.
invoke-rc.d: initscript exim4, action "reload" failed.

diye uyerı geliyor.
Birde kde den bilgisyarı kapat dememe rağmen yeniden
başlatıyor ben de grub dan halt komutuyla kapatıyorum

http://www1.apt-get.org/search.php?query=realplayer&arch%5B%5D=i386&arch%5B%5D=all

> Buradan uygun olan depoyu sources.list icine ekleyip
> "apt-get update" ile
> indexinizi guncelleyip kurabilirsiniz.
>
> Xine ilede sonuc alabilmeniz lazim ancak gerekli
> codecler yuklenmemis
> olabilir (emin degilim).
>
> --
> Saygilarimla