Re: [Linux] usb flashdisk sorunu

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Sun 21 Aug 2005 - 03:26:47 EEST

> Bu soylediginiz 'usb' mantigina ters degil mi? simdi birsey takarim; 3dk.
> sonra da baska bir usb cihaz takarim..
>
> hepsi de fstab icinde tanimlanmis /dev/sda1 'e gitmez mi?

 Flexy marka 256 mb bellegim arizalandi. Taktigimda sevgili MS
isistasyonum "Bilinmeyen USB aygiti" diyordu. Bir arkadas bir
zip dosyasi gonderdi, icinde bulunan dosyalardan oembilmene.inf
yazana sag tiklayip Install dedim, o gunden sonra o bilgisayarda
kullanabildim, ama baska bilgisayarlarda yine gormedi.
 Sanirim USB flash disklerin implementasyonlari birazcık farkli
olabiliyor, ama guzel yani, suruculerini iclerinde getirebiliyorlar :)
 Ayrica, USB mantigina aykiri degil. Ama automount edecek
sihirbaziniz durumu yakalayamayabilir, ki yakalayamamis.
 Ayni bozuk Flexy bellek Linux'ta sorunsuz goruyor.
Sitki Yurekli'nin soyledigi gibi, farkli bir DevNode ile
aktive etmis ve sistem farkedememis olbailir. Onun dedigi
sekilde kurcalayin bir de :)