Re: [Linux] Minik bir Linux dağıtımı lazım

From: s y (yurekli_sitki@yahoo.com)
Date: Sat 20 Aug 2005 - 10:53:30 EEST

Merhaba,

www.linux.org/dist sayfasında istediğiniz tip bir
linux dağıtımı için bir çok alternatif bulabilirsiniz.

Aramada Category de "minimalist"i platformda da "Intel
Compatible" ı seçmeniz yeterli. Farklı amaçlara hizmet
etmek üzere tasarlanmış bir çok dağıtım var. Kendi
tercihlerinize göre seçim yapabilirsiniz. Umarım
yardımcı olur.

Sevgiler,

Sıtkı Yürekli