Re: [Linux] usb flashdisk sorunu

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Fri 19 Aug 2005 - 18:57:39 EEST

On Fri, 19 Aug 2005 07:43:55 -0700 (PDT)
 s y <yurekli_sitki@yahoo.com> wrote:
> Merhaba,
>
> Aklıma ilk şu geldi,
>
> acaba flash diskleri farklı device'lar da arıyor
> olabilir mi?
>
> JOGR icin dev/sda1 i assign etmis olabilir, ancak
> ikinci flash farklı özellikte oldugu icin o device dan
> onu mount edemiyor olabilirsiniz.

Bu soylediginiz 'usb' mantigina ters degil mi? simdi birsey takarim; 3dk.
sonra da baska bir usb cihaz takarim..

hepsi de fstab icinde tanimlanmis /dev/sda1 'e gitmez mi?

bu durumda cihaz farkliligina gore device [/dev] degil ama 'modul'
farkliligi olabilecegi aklima geldi.. bu daha dogru bir yaklasim degil mi?
iste bu nedenle de biraz /etc/rc.d/rc.modules icini karistirdim; ama flexy
icin gereken modulun hangisi oldugunu anlayamadim..

tabii ki bir de /etc/hotplug/ altindakiler var.

evet; birseyi atliyorum ya da bilmiyorum; ama neyi?..

bilgi ve dusunce icin tesekkurler.
suleyman