Re: [Linux] usb flashdisk sorunu

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Mon 22 Aug 2005 - 01:39:57 EEST

Cum, 2005-08-19 tarihinde 13:03 +0100 saatinde, SULEYMAN AYDIN yazdı:
> merhaba,

Merhaba,

[...]
> ~$ grep sda /etc/fstab
> /dev/sda1 /mnt/sda vfat users,noauto,owner 0 0

Bazı usb depolama aygıtlarında bölümleme olmayabiliyor, /dev/sda'yı
bağlamaya çalışır mısınız? birde aygıtın hangi aygıt dosyasıyla ilişkili
olduğunu "dmesg" çıktısından bulabilirsiniz

--
Erçin EKER
UIN:82166128

.''`. : :' : Born to use Debian. `. `' GPG KeyID: 3DD6DF91 `- Fingerpring: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91