Re: [Linux] fstab

From: Recep KIRMIZI (rkirmizi@gmail.com)
Date: Sun 17 Apr 2005 - 01:39:37 EEST

Home dizinindeki kullanıcı haklarını nasıl düşünemedim bilmiyorum
Sanırım dinlenme zamanım geldi de geciyor bile :(
Ama O kısmı sayenizde hallettim teşekkürler :)

farklı bölümü bağlamaya gelince fstab'daki cıktı şu
/dev/hda2 /mnt/win_d vfat
quiet,charset=iso8859-9,dmask=007,fmask=117,gid=1002 1 0

anladıgım kadarıyla sadece grup id kısmını degistirecektim. ben winpart
isimli bir grup olusturdum gruplar kısmında gid olarak 1002 vardı bende
fstab'a onu yazdım. fmask ve dmask degerlerini de degistirmelimiyim?
Neye göre?

Şu anda hda2 yi hicbir kullanıcı göremiyor.