Re: [Linux] Mail Server

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Thu 14 Apr 2005 - 15:55:15 EEST

Merhaba,

On Thu, 14 Apr 2005, Serdar [ISO-8859-1] KÖYLÜ wrote:

> Bende bulamadım :) Bilmedigim seyler var, belki biri POP3 vs. isine
> yarayabilir. Basitce, redhat cd'lerinde bir IMAP programi vardir
> saniyorum. Ne vardir, RH kullanan bir arkadas cikar soyler umarim..
> Bunlardan birini kurmayi deneyin.

(Konunu başını kaçırdım sanırım.)

dovecot'u gördüm orada. /etc/dovecot.conf içinde

# Protocols we want to be serving:

kısmında hangi servisleri etkinleştirmek istiyorsanız onu yazın:
protocols = imap pop3

gibi örneğin (başındaki # işaretini kaldırın)

chkconfig --levels 235 dovecot on

ile açılışta başlamasını da ayarlayın. Ardından

service dovecot start

ile servisi başlatın...

Sanırım yardımcı olur.

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr