Re: [Linux] Mail Server

From: Mert İzgil (linux@hebux.com)
Date: Thu 14 Apr 2005 - 18:06:10 EEST

Devrim bey çok çok sağolun şimdi mailleri alabiliyorum, fakat sendmail
çalışmasına rağmen mailleri gönderemiyorum sunucuya. Bağlantı hatası
veriyor. Firewall çalışmıyor şu an hatta localhost'dan da denedim 25 port'u
açık gözükmesine rağmen bağlanmıyor neden olabilir?

Serdar Bey, dediğinizi nasıl yapıcam anlamadım. Yanlız şöyle bir hatada
bulunuyormuşum galiba. Benim netbios ismim MSERVER'dı smb.conf da. Böyle bir
isimde tanıtmamıştım sunucuya. Fakat şimdi /etc/hosts dosyasına 127.0.0.1 ve
192.168.2.1 (ethernet'in ipsi) için MSERVER satırı eklememe rağmen sorun
devam ediyor. Uykusuzlukta bir rekora giderken kafam biraz rahatlamış bir
şeyleri çözmüş olarak uyumak istiyorum.

Yardım eden herkese teşekkürler,