Re: [Linux] Mail Server

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 14 Apr 2005 - 16:02:45 EEST

Selamlar..

> Orada dediğiniz türden bir hizmeti verecek bir şey bulamadım. Size tüm ls
> çıktısını yolluyorum. Karışık görünmesi ihtimaline karşın altalta uzun bir

Bende bulamadım :) Bilmedigim seyler var, belki biri POP3 vs. isine
yarayabilir. Basitce, redhat cd'lerinde bir IMAP programi vardir
saniyorum. Ne vardir, RH kullanan bir arkadas cikar soyler umarim..
Bunlardan birini kurmayi deneyin.

> Samba'yı PDC olarak ayarladım. Ağdaki clientlar domain'i görüyor. Fakat
> kullanıcı adı ve şifre doğrulamasından sonra ;
>
> "The account used is a computer account. Use your global user account or
> local user account to access this server."
>
> hatası alıyorum. İnternette bulduğum dökümanlardaki söylenenlerin hepsini

SMB'ye sadece makineyi kaydetmissiniz. Bunun yaninda bir de kullanici
kaydetmelisiniz. Her makine basina bir kullanici degil, kullanicilar
ayri, makineler (domain member olacak olanlar) ayri, kullanici olarak
eklenmeli. Ardindan herhangi bir makineden domain'e herhangi bir
kullanici olarak baglanabilmelisiniz.

Windows'un ne soyledigine degil, SMB'nin ne soyledigine bakin. Onun bir
log dosyasi olmali: /var/log/smb.* seklindeydi herhalde. Bunlarin icinde
olup bitenler daha acik yazar..

Saygi ve sevgiler..